niedziela, 12 lipca 2015

63

Hej witajcie! Dzisiaj trochę moich zaległości kartki na Dzień Matki i Dzień Ojca tak wiem było to dawno no, ale szkoda by było ich nie wrzucić na bloga, jeśli zdjęcia już mam, więc jak się to mówi lepiej późno niż wcale. Karteczki są po, dwie ponieważ jedne są dla moich rodziców drugie dla teściów. Dwie pierwsze oczywiście na Dzień Matki są to moje pierwsze próby z kolorowaniem stempla i pudrem do embossingu. Koloruje kredkami akwarelowymi nie mam ich zbyt dużo kupiłam najtańsze, jakie znalazłam, ale spodobało mi się kolorowanie, więc pewnie będę musiała się zaopatrzyć w lepszy i większy zestaw kredek. Karteczki dla ojców są to 3D motywy, które kupiłam na targach kreatywnych przydały się. Niestety moi rodzice kartek nie otrzymali nie wiem, dlaczego co ta poczta robi, ale karteczki nie doszły. Teściowie mają karteczki a mieszkają kilka kroków od moich rodziców. Jak to moja mama się śmiała i powiedziała, że pewnie mój mąż kartki wrzucał do skrzynki i przez przypadek karteczki dla moich rodziców wrzucił nie do tej skrzynki, co miał (do śmietnika):)
Dobrze, że robie moim karteczką zdjęcia przynajmniej będą mogli sobie je zobaczyć online.
 Ok to już wszystko na dziś pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz