niedziela, 2 listopada 2014

59

 Witam tak wiem nie było mnie trochę, ale w końcu udało mi się znaleźć prace i wiecie jak to jest. Ranną zmianę mam, na 5: 00 więc wstaje już o 3: 30 jak wracam to jestem padnięta i zasypiam na stojąco, a na południe to wiadomo rano nic się nie zdąży a wieczorem trzeba zaraz iść spać. No, ale nie żebym narzekała cieszę się, że mam prace. Nie jest to nie wiadomo, jaka praca, ale ważne, że jest i jakieś pieniążki z tego będą. Ok tyle słowem wstępu a teraz zaprezentuję Wam dwie bransoletki, które tak jak poprzednia były zrobione już dawno temu, ale nie było czasu pokazać. Obie to zwykłe szydełkowe na 6 koralików. Pierwsza jest z koralików TOHO 11/0 Inside Color Rainbow Rosaline Opaque Purple Lined, a druga to TOHO 11/0 Silver Lined Gray.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz