poniedziałek, 6 kwietnia 2015

60

Witam dawno mnie nie było jak patrzę na poprzedni post to mogę powiedzieć, że bardzo dawno. Przepraszam was wszystkich, (jeżeli jeszcze ktoś tu zagląda), że mnie nie było, ale takie to życie jest, że po prostu nie miałam czasu a i czasami chęci. Niestety koralików to już dawno nie miałam w ręce, ale kartki tworze, też nie tak często jak bym chciała, ale coś się dzieje. Nie obiecuje wam, że będę tu regularnie, ale postaram się częściej tu bywać. Dzisiaj lany poniedziałek, więc na życzenia świąteczne już troszkę za późno, ale mam nadzieję, że spędziliście je w ciepłym rodzinnym gronie.

Ok tyle słowem wstępu dzisiaj pokaże wam kartki, które zrobiłam właśnie na święta Wielkanocne. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego oglądania.:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz