niedziela, 3 maja 2015

61

Hej wam wszystkim:) Jak wam niedziela mija, bo mi na obijaniu się pogoda u nas wstrętna pada deszcze. Dzisiaj w końcu coś koralikowego. Naszyjnik z koralików Twins i Preciosa niestety nazw nie podam, bo te koraliki ich nie mają. Twins są niebieskie metaliczne a Preciosa srebrne. Naszyjnik w założeniu miał być dłuższy i w całości z koralików niestety przeliczyłam się i zabrakło koralików. Dlatego u góry dodałam jeszcze z każdej strony po 5 koralików Fire Polish 4mm niestety nie pamiętam, co to za kolor a w moim bałaganie koralikowym nie potrafię ich znaleźć w każdym bądź razie niebieski:). Naszyjnik przedłużyłam jeszcze łańcuszkiem w kolorze srebra i wyszło coś takiego. Mam jeszcze trochę koralików Twins i żadnego pomysłu na nie, więc wydaje mi się, że zrobię jeszcze jeden w innym wariancie kolorystycznym.
Miłego oglądania pozdrawiam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz